Populaire berichten

zondag 5 december 2010

zaterdag 4 december

Zaterdagochtend zijn we naar de fleamarket geweest en hebben daar de hele ochtend rondgelopen en lekker een funnelcake met vers gemaakte lemonade op, nu vind ik de lemonade hier toch al erg lekker maar als die vers is kan ik er wel een liter van op.
Een funnelcake is een deeg wat ze in de olie gooien met poedersuiker en kaneel er op het heeft wel wat weg van een oliebol maar toch anders.
Na de fleamarket zijn we naar Michaels gegaan en heeft Linda ook een Cuttlebug gekocht tegen 40 % korting. We zijn gaan Lunchen bij five guys welke de beste burgers en friet zouden hebben, en dat klopte de hamburgers waren erg lekker en de patat smaakte naar Bram Ladage patat.
In de middag gingen we op bezoek bij Linda's moeder en zus , haar moeder is 90 en alles wat je voorsteld van een amerikaans omaatje, hier hebben we gezellig zitten praten en ondertussen heeft ze uitgelegd hoe we met de cuttlebug moesten werken.
Later zijn we naar downtown Daytona Beach gereden om een uitvoering te zien van de Nutcracker Ballet, ik was nog nooit naar een ballet voorstelling geweest maar ik vond het erg leuk vooral al die kleine schattig meisjes die meededen aan deze voorstelling!
We hebben op de terugweg naar huis nog ergens wat gegeten (Denny's) wat niet echt heel goed was maar er was verder weinig meer open.
Morgen zet ik er weer foto's bij

2 opmerkingen:

  1. klinkt allemaal helemaal goed
    vooral de balletvoorstelling
    ben benieuwd naar de foto's
    groetjes rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jarige!!

    Ten eerste van harte gefeliciteers natuurlijk.
    Ik hoef niet te vragen hoe je weekend was :)
    Volgens mij kun je een complete container inhuren om alle ingekochte spullen naar Nederland te laten vervoeren.

    Wat is je planning voor de komende week behalve sea world?

    groetjes,
    Gideon

    BeantwoordenVerwijderen