Populaire berichten

woensdag 8 december 2010

Seaworld


Gisteren ben ik naar Seworld geweest alhoewel het erg koud was, was het in de zon goed te doen het is hier zo'n 11 graden dus koud, ik weet het is niet zo koud als in nederland maar ik had de kou pas in mn 2 de gedeelte van mn vakantie verwacht als ik naar tennessee ga.
We waren allemaal lekker op tijd wakker en daarom ook vroeg bij Seaworld, na de auto dicht bij de ingang te hebben geparkeerd zijn we met onze prepaid kaartjes zo naar binnen gewandeld. Theo en Chynthia hebben hun kaartje voor nog een dag gehaald want die gaan met mn neefie nog een keer op zaterdag voor de avond show.
We zijn eerst op de foto bij de grote kerstboom gegaan en toen lekker warm naar het aquarium gegelopen,

Toen zijn we naar de dolfijnenshow geweest deze was erg indrukwekkend niet alleen met dolfijnen maar ook met duikers en dansers, het was jammer dat het erg koud was in het stadium ze waren zelfs dekens aan het verkopen.












Na deze show direct naar het shamu stadium vor de orca's deze vond ik een beetje tegenvallen maar het blijven mooie indrukwekkende dieren












Toen even een restroomstop gemaakt en weer door naar de volgende show die van Seamore en Clyde, vooral de mime speler voorafgaand van de show is erg grappig.
De show zelf is grappig in elkaar gezet en was leuk om te zien, ikwas hier alleen bijna bevroeren en zag het niet meer zittenom de avondshows te zien (welke na zonsondergang waren en dus nog kouder) dus besloten we om nog naar de haaien en de manatees te gaan, langs de dolphin cove en nog even shoppen in de vele winkeltjes en toen richting huis.

Cynthia zag op thuis op de tv een advertentie van logans raodhouse en zijn we dus daar gaan eten wat een hele goede keus bleek te zijn ik had een combo van steak en baby back ribs wat zoveel was dat ik de helft mee naar huis heb genomen om deze de volgende dag te eten.
Ondanks de kou was het toch een geslaagde dag.





1 opmerking:

  1. Leuk verslag, zelfs met foto's deze keer!
    Ik kan mij voorstellen dat je niet verwacht dat het zo koud zou zijn, ik dacht ook dat het deze tijd van het jaar warmer zou zijn.
    Heb je een goed excuus om extra te shoppen :-)
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen