Populaire berichten

woensdag 22 december 2010

Thuis

De terugvlucht was niet zo rustig als de heenreis aardig wat turbulentie gehad, jammer genoeg niet echt veel geslapen in het vliegtuig hooguit anderhalf uur bij elkaar,
In het vliegtuig heb ik mn kerstkaarten geschreven zodat die gelijk op de post konden. Verder weinig bijzonderheden we waren met 8 uur terug in Amsterdam (het kan dus wel)
Gisteren ben ik thuis gekomen op dinsdag kwam ik om 5.30 aan op Schiphol om 10.30 was ik thuis door het slechte weer en spits.
Gelijk even wat boodschapjes gedaan, eenmaal thuis gekomen mn koffers uitgepakt en een was gedraaid.
s'Avonds mn kerstboom opgezet met mn nieuwe aanwinsten erin!!
Nu de komende dagen nog wat kerstinkopen doen. Ma de kerst ga ik aan mn scrapbook beginnen

Prettige Feestdagen iedereen en bedankt voor het lezen van mn BLog en de reacties!!!!

1 opmerking:

  1. gelukkig ben je weer veilig aangekomen.
    Geniet nog maar van je laatste vakantiedagen en de kerst :)

    groetjes
    Gideon

    BeantwoordenVerwijderen