Populaire berichten

maandag 6 december 2010

Sinterklaas

Of eigelijk geen sinterklaas hier natuurlijk, zondagochtend zijn we heerlijk uitgebreid wezen ontbijten bij Aunty Catfish, en echt amerikaans ontbijt mn eerste sinds ik hier ben, het was erg lekker en vooral veel, ze hadden een buffet met alles wat je maar kan bedenken zelfs vis, maar ook een hete plaat waar een kok je omeletje, pancake of french toast klaarmaakt terwijl je wacht En ze hadden vers geperste orangejuice.
Hierna zijn we naar huis gegaan om mn camera te halen voor de christmasparade hier in Port Orange, dit had ik nog niet meegemaakt hier en was leuk om te zien vooral de lokale winkels en scholen deden hier aan mee

Door een of andere reden kan ik ggen foto's toevoegen dus deze hou je tegoed en ook de rest van mn blog volgt ik moet nu op weg naar Orlando waar ik mn oom en Tante ontmoet

tot blogs

1 opmerking:

  1. Hoi Marina, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te zien amuseer jij je wel en geniet er maar lekker van. Leuke car trouwens. Had ik gisteren ook wel in mijn schoen gewild maar het is bij een chocoladeletter gebleven. Fijne dag nog en veel plezier voor de rest van je vakantie. Groetjes aan de familie daaro.

    Doei, Marja

    BeantwoordenVerwijderen