Populaire berichten

vrijdag 10 december 2010

Terug naar daytona beach

Wat gaan de dagen hier toch snel, het. Is alweer tijd om terug te gaan naar daytona want vrijdag vlieg ik naar chattanooga om m'n broertje en z'n gezin te bezoeken. Maar voordat ik terugrij ben ik met Cynthia naar een scrapbookwinkel geweest mousememmories hier heb ik wat seaworld goodies en wat andere scrapspullen gekocht. Toen naar de Floridamall gereden hier zitten een m&m winkel en een Disney store welke ik graag wilde zien. Maar ik heb me aardig ingehouden en niets gekocht in deze 2 winkels de m&ms waren 13dollar een pond en dat vond ik toch wel aardig aan de prijs. Jammer genoeg geen foto' 's deze keer want ik schrijf dit blog op m'n iPhone. We hadden met theo om twee uur afgesproken voor macy's dus hadden we maar beperkt tijd in de mall maar omdat ik toch voor de files in daytona beach wilde zijn was het maar goed dat we een tijd hadden afgesproken. In daytona aangekomen heb ik ff 2 wasjes gedraaid en m'n koffers georganiseerd om te kijken hoeveel plek ik nog heb om aankopen te doen , nou niet veel meer !!!!! Nou ja we zien wel anders betaal ik maar voor een extra tas. 's-avonds zijn we bij Sonny 's wezen eten en daarna wat naar de tv gekeken. Vanochtend ga ik proberen om een shirt met lange mouwen te scoren voordat ik opweg gaat naar het vliegveld want het schijnt zondag te gaan sneeuwen in chattanooga. Tot blogs

2 opmerkingen:

  1. Ik had ook gelezen dat de M&M's aardig aan de prijs waren, maar dit is behoorlijk duur, zeg. Zeker als je het vergelijkt met wat ergens een hapje eten kost.
    Goede vlucht, en ik benieuwd hoe het in Tennessee is.
    :-)) Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Tennessee, gisteravond vlakbij de 5-guys zag ik 'Michaels'=prachtige mega scrabstore.
    De groetjes en schrijf ze(met foto's hé!)
    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen