Populaire berichten

donderdag 2 december 2010

WINKELEN

VAndaag ben ik wezen winkelen, eerst in Port Orange daarna heb ik gelunched met Linda en toen ben ik in Daytona Beacht gebleven. Ze hebben in Daytona Beach 3 grote craft winkels de Hobby lobby, Michaels en Joanns. Vandaag ben ik naar de Hobby Lobby geweest Wat een grote winkel Pipoos is er niks bij, ik snap ook niet dat het me blijft verbazen want alle in Amerika is nu eenmaal groter. Bij de Hobby lobby hadden ze een sale op alle kerst items, dus heb ik het eea scrapbook spullen ingeslagen, ook had ik nog een coupon voor 40% korting en hier heb ik natuurlijk ook gebruik van gemaakt. Ik wilde eigelijk ook nog naar de 2 andere craft stores maar ik wilde ook nog naar de Volusia Mall en daar ben ik dus uiteidelijk naar toegeweest. Ik had mn auto geparkeerd bij JC pennys, en heb ik de rest van de middag doorgebracht in de dit winkelcentrum, het was allemaal weer helemaal versierd voor de kerst.





Nu ben ik moe eigelijk wilde ik nog naar de film maar ik denk dat ik lekker op de bank ga zitten en tv kijken. Morgen ga ik naar Kennedy space center en naar St AUgustine om naar het aansteken van de kerstverlichting te kijken dus ik ben benieuwd

4 opmerkingen:

  1. Hi Marina, Enjoy your vacation! Wat een mooie foto's zeg. Ik verheug mij al op om met je te gaan winkelen, Theo gaat geen winkel in zowat en met jou wordt 't vast: shop till you drop.
    De stranden zijn fantastisch en de zonsondergang fenomenaal, tot ziens in Orlando. Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marina,

    Het is echt leuk om te volgen wat je allemaal doet en mee maakt daar. Ik heb gisteren Bjorn en Gerrit ook even je site laten zien.

    Hier gaat het vanmiddag weer behoorlijk sneeuwen.. je kunt dus echt maar beter daar zitten.
    Ben je al zenuwachtig voor maandag? Wel jammer dat het nu weinig zin heeft om je werkplek te versieren.

    Het is wel super stil nu je er niet bent... Ik heb al welgeteld.. nee eigenlijk nog helemaal geen thee gedronken sinds dinsdag.

    Geniet er nog maar van daar en ik blijf je volgen.

    groetjes,
    Gideon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk geshopt, ik wil wel ruilen, ha ha.
    ben benieuwd naar morgen, Kennedy Space Center keen wij, maar St Augustine stast op ons lijstje voor komende zomer.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen