Populaire berichten

maandag 6 december 2010

Shop till you drop

Vanochtend ben ik naar Orlando gereden, na advies van Linda ben ik over de 95 gereden. Omdatvde 4 te druk zou zijn in de ochtend. Op
de 95 m'n TomTom pas aangeEtnen volgens tom duurde het 3 uur voordat ik er zou zijn. Dus iets klopte niet, aangezien ik toch nog moest tanken heb ik m'n tom nogmaals ingesteld. En nu was het een uur en een kwartier rijden dus dat was beter. Wel via de tolweg maar wel lekker rijden. Om 9.30 was ik in club cortille gearriveerd waar ik door m'n tante en oom werd opgewacht en gefeliciteerd ( het is m'n verjaardag ) en sinds theo en Cynthia al 3 jaar achter elkaar met m'n verjaardag in Florida vertoefde ben ik ze maar achterna gereisd LOL) ik kreeg van Cynthia alvast een kadootje een schattig mickey voor in de kerstboom. Na een kop thee zijn wecgaan winkelen maar over dat kan je op hun blog lezen. Het enige wat ik nog even wil melden is dat ik erg moeie voeten had gekregen. Nadat we even zijn bijgekomen en onze aankopen aan theo hebben laten zien hebben we een truitje aangedaan (het was fris geworden) en zijn we lekker gaan eten bij longhorns waar ik een heerlijke ribeye opheb ,eigelijk wilde ik omdat ik jarig was ook nog een dessert nemen maar door de hoeveelheid van m'n maaltijd kon dat er echt niet meer bij. Terug in de auto hebben we lekker de kachel aangedaan en nu zitten we trouw te bloggen. Cynthia op de laptop en ik op m'n iPhone vandaar dat er weer geen foto's bijstaan maar deze kan je ophun blog bekijken ze staaan bij m'n volgers. Morgen naar seaworld!!!

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat grappig als je de schrijver van het ene blog wat je volgt ziet verschijnen op een ander blog wat je volgt.
    Veel plezier in Seaworld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar blijven de verhalen en de foto's van Sea World??

    We zitten hier vol spanning te wachten :)

    Gideon

    BeantwoordenVerwijderen