Populaire berichten

donderdag 9 december 2010

blue springs en downtown Disney

Doordat het fris is hebben we besloten om niet naar Epcott te gaan dit zou een hele lange dag zijn met het vuurwerk erbij en het is gewoon te koud als er geen zon is, dus besloten we naar Blue Springs te gaan. Dit is een natuurpark waar in de wintermaanden de Manatees komen overwinteren omdat het water in de spring een constante 22 graden celsius is. We werden niet teleurgesteld er waren wel 30 mantees in de dichtbijzijnde spring aan het zwemmen.
Maar wat is het hier mooi en zo stil je hoort echt het ruisen van de wind in de bomen en de eekhoorntjes lopen als je stil bent, echt prachtig een echte aanrader als je hier in de buurt ben. Zie de foto's ze spreken voor zich zelf
(zie ook blog van theo en cynthia http://theocynthia.blogspot.com/ )








Nadat we thuis zijn gekomen en ik mn schoenen heb verwisseld (nieuw auw) zijn we op pad gegaan naar downtown Disney wat helemaal in kerstsfeer was, het was echt gezellig en fantastisch om daar te lopen omdat 2 van mijn favourieten dingen daar samenkomen Disney en Kerst!!! Hier natuurlijk wat aankopen gedaan (mn kerstboom zal er zo mooi uitzien dit jaar) hebben we even een kleine pauze genomen en een heerlijk kop choco genomen met slagroom heerlijk was deze, hierna natuurlijk nog meer en nog meer disney winkeltjes bezocht totdat we (vooral ik ) moeie voeten hadden en we nog een aardig stuk terug moesten lopen. We hadden trouwens weer veel geluk met het parkeren vlak voor de plaza 3de plekje.















Richting de condo gereden daar vlakbij zit en everything 99 cent store hier een paar sokjes gekocht en verder hadden ze niet veel bijzonders.

Thuis mn doggy bag op gewarmd van gisteren een heerlijke boterham erij en lekker voor de tv gehangen. Ook nog voor Theo geprobeerd om Air Lingus te pakken gekregen maar naar 50 minuten wachten hebben we dit maar opgegeven.

Vandaag ga ik terug naar Daytona maar hiervoor ga ik naar de Florida Malle en naar een scrapwinkeltje welke iemand op zn blog melden (becky bedankt)

1 opmerking:

  1. Hey Marina,

    Gisteren heb ik je een dag niet kunnen volgen vanwege school... maar je hebt volgens mij echt een top tijd daar.
    Echt leuk dat je ook foto's bij je verslagen plaatst.

    Ik hoop nog meer verslagen en foto's van je te zien/lezen.

    Hier is alles prima

    groetjes,
    Gideon

    BeantwoordenVerwijderen