Populaire berichten

vrijdag 3 december 2010

Kennedy space Center

Voor de verandering ben ik vanochtend wezen winkelen, ik moest wat tijd vullen omdat Linda (degene bij wie ik verlijf) s'ochtends nog moet werken, maarja dat is geen straf. Ben naar een andere wallmart gegaan en verrek hier hebben ze andere spullen dan de Wallmart welke ik eerder was geweest. 2 uur verder en wat tassen rijker besloot ik toch nog maar even naar Joanns te gaan om jacht naar scrapbook supplies.
Hier heb ik een CUttlebug gescoord en nog wat andere scrapbook spullen de Cuttlebug was hier maar 53 dollar terwijl je in nederland toch snel 100 dollar betaald, het enige nadeel is dat hij wel zwaar is en dus op de terugweg in mn rugtas moet om niet aan overgewicht in mn koffers te komen.
Hierna ben ik naar huis gegaan en daar hebben we tickets voor het Notenkraker ballet online gekocht voor zaterdag, ik ben benieuw lijkt me wel leuk ik hoop dat ik het niet saai vindt!
Toen zijn we naar Titusville gereden naar Kennedy Space center, hier hebben we 1,5 uur rondgelopen wat souveniertjes gekocht en toen op zoek gegaan naar een special restaurant namelijk Dixiecrossroad erg leuk visrestaurant


















Hierna zijn we naar huis gereden we zouden eigelijk nog naar st augustine gaan maar dit hebben we uitgesteld tot een later tijdstip, Linda was moe en ik eigelijk ook wel.
Morgen gaan we naar Michaels op famieliebezoek bij Linda's moeder en zus en om 6 uur gaan we naar de kerstboom onthulling kijken in port orange en om 7.30 naar het ballet dus weer een drukke dag voor de boeg.

2 opmerkingen:

  1. ziet er gaaf uit allemaal
    ben erg benieuwd naar je verdere belevenissen. grappig om te zien dat je ook hard naar scrap spullen op zoek bent, heb zelf ook al behoorlijk wat ingeslagen en ga volgende week op mijn vrije dag nog wat winkels af.... kan helaas nergens meer extra kortingscouponnen van het internet printen, dus das jammer...
    thanks dat je me op de hooggte houdt en nog veel plezier
    ennee ik ga je ook volgen
    groetjes rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ik heb je blog eindelijk gevonden Leuk al die foto's Komt me allemaal heel bekend voor/// Ben je al bij de Wall mart vlakbij Marinus zijn lagere school geweest die vind ik het fijnst .... en achter Long Horns zit een grote maten zaak!!!
    Vergeet de schelpies niet voor je scrapbook

    BeantwoordenVerwijderen