Populaire berichten

donderdag 16 december 2010

smokey mountains

dinsdag zijn we naar knoxville gereden het was ongeveer 2 uur rijden, vanuit daar zijn we naar een chique steakhouse gereden waar ik een heerlijke ribeye op heb van 43 dollar hij was wel lekker maar niet beter dan degene die ik in Longhorn heb gegeten.
Hierna zijn we naar het hotel terug gereden en zijn lekker gaan slapen
De volgende morgen hebben we in het hotel ontbeten en daarna op pad gegaan richting de Smokey mountains






We reden op een weg door de bergen heen en we waren de laatste welke de berg op mochten omdat ze de weg gingen sluiten voordat het donker en glad werd, met dat gladde viel het wel mee de wegen waren gestrooid en ik hd niet echt veel problemen met rijden ben in nederland dan ook wel wat gewend!

Bij een riviertje zijn we gestopt en hebben foto's gemaakt op de foto's lijkt het net of we er op geplakt zijn maar we waren er echt.







Toen we uit de bergen waren zijn we naar huis gegaan wat ook nog 2 en half uur rijden was aangezien ik dechauffeur was was ik op een gegven moment blij dat we thuis waren aangezien ik een beetje stijf was van het rijden

Tot blogs


Oja en Gideon alle huizen zijn hier versierd maar zonder muziek !!!

Ik zal proberen foto's te maken

tot blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten