Populaire berichten

woensdag 1 december 2010

Ik ben in Orlando




Goedemorgen. Ik wordt net Wakker en ik heb heerlijk geslapen in het Hyatt hotel bij het vliegveld. De vlucht gisteren viel niet tegen alhowel we later vertrokken omdat ded dvdspelertjes nog niet aanwezig waren hebben we er maar 8uur en 15 minuten over gedaan en zijn om 18.09 geland. Vrij vlot door de douane er werd en beetje raar gekeken dat ik veel kaas bij me had (voor m'n familie hier) maar omdat alles vacuĆ¼m verpakt was geen probleem. Auto gehaald een jeep type ben ik vergeten maar ze hadden alleen nog 4 dezelfde staan dus weinig keus ik ga kijken of ie bevalt anders ga ik hem omruilen. In het hotel heb contact ppgenomen met linda wie ik eigelijk op het vliegveld zou ontmoeten maar aangezien ik een uur eerder was dan geplanned heb ik contact met haar opgenomen en is ze naar het hotel gekomen.

Lekker wat gegeten bij sonny's en daarna wat flesjes water gehaald en toen heerlijk naar bed gegaan nu ff wat tv kijken want het is pas 5 uur inde morgen

Ik heb er wat foto's bijgezet van de hotelkamer

2 opmerkingen: