Populaire berichten

dinsdag 19 oktober 2010

Het is bijna zover (nou ja nog meer dan 1 maand)

Nadat ik iedereen met vakantie heb zien gaan (en ook zien terugkomen) is het toch over eengoede maand bijna zo ver op 30 nov zit ik als het goed is in het vliegtuig naar Orlando.
Nadat ik mn ticket al in april had geboekt en Martinair tot 2 x toe mijn datum en 20 x mijn aankomst en vertrektijd heeft veranderd, moet ik dat natuurlijk nog even afwachten, maar ik vertrouw erop dat het goed komt. Hierdoor blijf ik nu in ieder geval de eerste nacht vlakbij Orlando Airport slapen (Hyatt) En ga pas de volgende dag richting Port Orange (bij Daytona Beach) naar mijn familie daar! Oja en ik mag nu ook 2 stuks bagage meenemen en dat is vooral terug erg fijn (kerstshoppen!!!!)
Ik heb bij Alemo een midsize SUV gehuurd dus ik ben benieuwd in wat voor bak ik kom te rijden

2 opmerkingen:

  1. Ik snap niet wat je in Amerika te zoeken hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag m'n verjaardag vieren met m'n oom tante en neef vieren dus die reis ik maar achterna

    BeantwoordenVerwijderen