Populaire berichten

zaterdag 11 december 2010

chattanooga

Allereerst sorry maar weer geen foto's deze keer omdat ik simpelweg geen foto's heb gemaakt dus vandaar weer een blog zonder, gisterenochtend ben ik nog even naar de wallmart gegaan om shirts met lange mouwen te halen aangezien het zondag gaat sneeuwe in chattanooga heb ik die wel nodig, daarna ben ik naar international speedway gereden om daar Linda te ontmoeten en te lunchen dit keer bij Longhorns ook de hamburgers zijn erg goed daar!
Toen hebben we mn huur auto ingeleverd en zijn op ons gemakkie naar sanford airport gereden, dit is een klein viegveld helemaal vergleken bij orlando of schiphol, wat wel het voordeel had dat ik binnen 5 minuten was in gechecked, aangezien het boarden pas een uur later was zijn we nog ergens koffie gaan drinken maar eer we ergens waren was waren we 15 minuten verder. Snel wat gedronken en toen weer terug naar het vliegveld waar ik net op tijd was voor het boarden. Het was 1 uur en kwartier vliegen naar chattanooga en eenmaal daar kan je gewoon naar buiten lopen en aangzien de bagageband nog niet aanstond ben ik eerst de sleutel van mn huur auto gaan halen, ook daar geen rij, de man van Alemo keek een beetje raar naar mn nederlandse rijbewijs, hij had nog nooit iemand uit nederland hier gehad. Ik kon kiezen uit 2 Kia's een sorento en eentje met een b burento of zo iets, ik aan de man gevraagd welke beter was hij zei de 2de dus heb ik deze genomen, ondertussen kwamen de koffers op de bagageband, dus koffer gepakt en naar de auto gelopen dit alles heeft nog geen kwartier geduurd!
De Kia was erg luxe en heeft zelfs stoel verwarming en een hele donkere binnespiegel, waarom weet ik nu nog niet er zaten allemaal knopjes op de spiegel maar geen gaf een beter zicht, dan maar via mn zijspiegels rijden.
Na 20 minuten kwam ik bij het huis van mn broertje aan maar kon ik de handrem niet vinden (wat op zicht wel handig is wat hij woont op een heuvel) maar gelukkig kwam mn broertje al naar buiten en heb ik het hem gevraagd, hij zat bijmn linkevoet.
Ze hadden nog meer visite en voor hen en mij hadden ze een speciaal diner bereid, heerlijke ribbetjes van de bbq (welke mn broertje zelf op de bbq heeft klaargemaakt) Gelukkg was mn kleine neefje ook nog wakker hij is zoooo schattig en heb nog even met hem gespeeld.
HIerna zijn we lekker naar bed gegaan want ondertussen was het half twaalf

Vandaag is het aardig weer en gaan we naar de dierentuin en daarna een beetje sightseging

tot blogs

1 opmerking: