Populaire berichten

zondag 19 december 2010

chattanooga aquarium vrijdag 17 nov

Vrijdag 17 nov zijn we naar het chattanooga sea aquarium geweest en ik moet zeggen dit viel niet tegen. Alles was heel mooi opgezet het is een gebouw met 4 verdiepingen en je begint boven en loop langs alle aquaria en displays, heel eluk om te doen in het andere gebouw had je ook nog een vlindertuin en pinguins display ook kon je hier de Stingrays voeren aangezien het niet druk was en gratis hebben we die gedaan en het was een vreemd gevoel wanner zo'n beest de garnaal uit je handen pakt









S middags hebben we een late lunch gegeten en hebben ze me afgezet bij het vliegveld naar veel hugs en kusjes van mn neefje (en broer en schoonzus) was het tijd om aan het vleigtuig te gaan om terug naar Sanford te vliegen. In het vliegtuig zat ik naast een aardige vrouw uit North Carolina en hebben we zitten praten en voordat ik het wist waren we in Sanford aangkomen, koffer gehaald en weer bij Linda in de auto gestapt.
OP de terugweg zijn we wat wijken ingereden om naar de in kerstsfeer verlichte huizen te kijken, want bijna iedereen versierd hier zijn huis

Lekker naar bedje gegaan morgen de laatste inkopen doen want zondag vlieg ik weer naar het winterse Nederland

1 opmerking:

  1. Wat heb je een mooie foto's in het aqarium gemaakt. Bij ons ligt 25cm, dus inderdaad behoorlijk winters hier. Helaas is je vakantie weer bijna voorbij.
    goed terugreis gewenst, het was erg leuk om je blog te lezen, bedankt. groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen