Populaire berichten

dinsdag 14 december 2010

chattanooga maandag

Vandaag hebben we een s-ochtends eenbeetje in het huis gehangen vooral omdat Keller erg aan het hoesten is en het buiten erg koud is. In de middag zijn we naar 2 scrapbookwinkels gegaan waar ik (weer) het eea heb ingeslagen, ik kan voorlopig vooruit.
We waren uitgenodigd bij vrienden van Reese en Arie en deze zouden speciaal voor mij een diner maken dus daar zijn we in de avond naar toe gegaan. Nu dit was een huis zo groot, ik vond het een beetje raar om foto's te maken anders had ik dit zeker gedaan, ik denk dat hun woonkamer + keuken net zo groot was als mijn hele huis,
Er stond ook een hele grote kerstboom van zeker 2,75 meter lang hier had je een trap voor nodig om de kerstballen op te hangen,
Ook brandde de open haard wat erg lekker want het was ondertussen erg koud geworden hier in Tenneesee ik denk dat de kou mij achtena reist!
vandaag gaan we naar Knoxville waar we blijven slapen en dan morgen gaan we de Smokey mountains want erg mooi schijnt te zijn dus waarschijnlijk blog ik pas woensdag of donderdag weer of mn Iphone moet wifi hebben

tot blog

2 opmerkingen:

  1. Geniet van de komende dagen en we zien wel wanneer je weer wifi hebt.
    Veel plezier,
    groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marina,

    Leuke dingen doe jij allemaal zeg! Zou er bijna zelf voor naar de states gaan (met de nadruk op bijna). Hier blijft het trouwens ook koud en af en toe valt er weer eens wat sneeuw maar dat vind ik wel gezellig. Maak maar lekker veel foto's in de smokeys want heb ook gehoord dat het daar mooi is. Je houdt het trouwens goed vol met het bijhouden van je dagboek. Nog veel plezier daar,

    groetjes,

    Marja

    BeantwoordenVerwijderen