Populaire berichten

maandag 20 december 2010

Vlucht een dag vertraagd

Het is maandag ochtend en eigelijk had ik in het vliegtuig maar huis moeten zitten maar door alle sneeuw in nederland vlieg ik nu pas vanmiddag om 15.00. Wat een gedoe zeg en natuurlijk niemand van
martinair te bereiken. Maar wat is Skype toch een goede uitvinding (helemaal op de i phone) hierdoor heb iknwel contact kunnen houden met het thuisfront en deze hebben voor mij de nodige telefoontjes naar Schiphol gemaakt (wederom omdat martinair niet aanwezig was) en gellukig blijf ik bij familie dus ik voor mij niet zo groot. Probleem maar wel voor de mensen die in een hotel of appartement verbleven en al (door slechte info ook op mco) al op het vliegveld waren. Nou ja vliegtuig is nu van schiphol onderweg naar Orlando dus zal het "op tijd" vertrekken en kom ik morgen om 5.30 aan

Tot blogs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten