Populaire berichten

zondag 19 december 2010

terug in Daytona 18 december

Zaterdagmorgen heeft Linda lekker French Toast voor me gemaakt en zijn we voor de laatste inkopen op weg gegaan eerst even langs Wallgreens want hier had ik nog voor 15 dollar aan coupons voor (omdat ik al te veel daar gekocht had ) dus nog wat covergirl mascara gekocht welke in nederland niet te koop is!
Hierna zijn we naar de international speedway blv in DAytona gereden waar we nog wat gewinkeld en gelunched hebben. Aangezien het weer opklaarde (het regende) zijn we naar het strand gereden. In daytona beach kan je zo'n 15 mile op het strand rijden en dit hebben we ook gedaan onder weg gsetopt om wat foto's te maken en we zagen ook nog pelikanen welke hier ook steeds zeldzamer worden. Ook nog wat schelpjes gezocht om mee te scrapbooken.








Voor diner zijn we naar mn favoriete restaurant gereden Inlett harbor dit restaurant ligt aan het water en heeft een carribische sfeer. Er was een band aan het zingen buiten op het terras maar omdat het toch wel fris werd zijn we binnen gaan eten.






Na het eten zijn we naar de bioscoop gegaan en hebben we nog meer verlichte huizen bekeken er is een wijk in Port Orangen waar bijna alle huizen versierd zijn en waar het in het weekend zo druk is met mensen die daar rondlopen en kijken dat ze een politie agent nodig hebben om het verkeer te regelen.





Ik heb geprobeerd foto's te maken maar deze zien er nooit zo mooi uit als het in het echt is.

Zondag vlieg ik terug en ik hoop dat ik thuis kan komen want je mweet maar nooit met de sneeuw

Dus de volgende input zal in nederland zijn of ik moet nog vanaf het vliegveld in orlando kunnen posten met mn i-phone

tot blogs

1 opmerking:

  1. Het geeft toch wel een leuke indruk van de lichtjes en versieringen, hoor.
    Goede reis naar huis, hopelijk gaat je reis volgens schema.
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen