Populaire berichten

maandag 29 november 2010

vandaag vliegen



HEt is dinsdag 7 uur 's-ochtends en er ligt sneeuw in Rotterdam, Het heeft gisteren aardig gesneeuwd en er ligt een witte deken over de straten in Rotterdam.
Ik heb een paar foto's gemaakt op mn i-phone want mn camera zit al ingepakt!

Mn zus en mn moeder brngen me naar Schiphol en komen me om 10.30 ophalen, ik wil nof van te voren naar de aphotheek om te kijken of ze van die oorpluggen hebben die je tijdens het dalen in je oren kan doen. Dit was een tip van een collega die ook altijd last heeft van zijn oren met dalen.

VErder ga ik zo lekker op me gemakkie douchen en afscheid nemen van mn kat Max (waarvoor ik toch heeeel zielig vindtdat ie alleen achterblijft) een broodje maken voor op het vliegveld en dan ben ik er klaar voor .
Nu maar hopen dat er geen vertragingen zijn op schiphol door de sneeuw of andere redenen.
Als alles meezit ben ik 00.30 nederlandsetijd in Orlando!

Daar ga ik mn volgende blog schrijven op mn i-pphone als er wifi is natuurlijk

1 opmerking:

  1. Een goede reis en heel veel plezier.
    Wel een enorm contrast vanuit een besneeuwd koud Nederland naar het zonnige Oralndo.
    Geniet ervan, ik lees met je mee.
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen