Populaire berichten

woensdag 24 november 2010

nog 5 nachtjes

Nog een paar nachtjes slapen en dan vertrek ik voor 3 weken naar the USA.
Mn zus en moederbrengen me naar het vliegveld ik vlieg om 14.40 met Martinair.
Ik hoop dat het niet te hard gaat sneeuwen zodat ik geen file en of vertragingen heb.
In Orlando mn auto halen en dan naar het hotel, woensdag rij ik op mn gemak naar Daytona Beach en ga waarschijnlijk winkelen.
Het cirque de Soleil gaat niet door kaartjes waren te duur maar nu ga ik naar het notenkraker ballet op 4 december ik hoop dat ik het leuk vindt ik ben nog nooit naar het ballet geweest.
Op 6 december (mn verjaardag) rij ik weer naar Orlando, als de plannen niet wijzigen ontmoet ik mn oom tante en neef daar in Seaworld, en blijf ik een paar dagen bij hun in club Corteile. Waar ik onder andere een dagje winkelen met mn tante geplanned heb!

Nu nog een paar dagen werken en de laatste voorbereidingen treffen, maar het komt nu toch wel heeeeeeel dichtbij (en maar goed ook want het wordt hier te koud! :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten