Populaire berichten

woensdag 10 november 2010

nog minder da 3 weken

nog een kleine 3 weken en dan begint het avontuur. Gisteren nog mn half-broertje op de skype gehad (bij wie ik een week naar tennesee blijf) het is nog lekker weer in Tennesse rond de 20 graden dus dat valt ook weer mee. Zondag had ik zn Moeder aan de skype (1ste logeeradres) die zei dat het erg koud was voor de tijd van het jaar, ach het blijf toch afwachten.
Ik kom waarschijnlijk aan de dag dat de Space- shuttle de lucht in gaat , misschien kan ik wel even zwaaien.

Nog 13 dagen werken en dan heerlijk op vakantie (ik ben er aan toe)

ik probeer op schiphol nog te bloggen en anders in Orlando In het hotel

2 opmerkingen:

  1. Hey, leuke blog achtergrond :-) :-)
    Lekker hoor dat het nog maar 13 dagen werken is.
    was het voor ons maar al zover....
    Alvast hele goede reis en wij gaan je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jullie blog heeft ook een hele leuke achtergrond ;-))

    BeantwoordenVerwijderen